עורך דין פשיטת רגל

כל מה שצריך לדעת לגבי עורך דין פשיטת רגל

עורך דין פשיטת רגל עוסק בחדלות פירעון, מחיקת חובות ושיקום כלכלי של חייבים פרטיים. הליך פשיטת רגל לבעלי חוב נועד עבור אלו שחובותיהם הכלכליים כה גדולים, שאין באפשרותם לפרוע אותם באמצעות פעילותם הכלכלית או באמצעות כספם ורכושם. ההליך של מה שבעבר כונה פשיטת רגל, מכונה כיום בשם חדלות פירעון ושיקום כלכלי, אך רבים עדיין מכנים אותו בשם הישן. מטרת ההליך לאפשר לחייבים, לשלם את חובותיהם, בהתאם ליכולות ההחזר הריאלית שלהם, לקבל הפטר מיתרת החובות וכך להשתקם מבחינה כלכלית.

מטרה חברתית

כפי שמסבירה עורכת הדין אילנית צפיר, החוק החדש לחדלות פירעון ושיקום כלכלי, נועד לממש מטרות סוציאליות, של שיקום והחזרה של האדם לאורח חיים בר קיימא, באמצעות רשת ביטחון של הסדרי החזר ופטור משאר החובות. החוק הכניס תמריצים שונים, שנועדו לעודד את החייב לשתף פעולה, במהלך ההליך, תוך תחימת ההסדרים לתקופה קצובה, שלאחריה הוא יכול להתחיל דף חלק לגמרי, מבחינת פעילותו הכלכלי. עורכת הדין מריה רוזנבלום מוסיפה, כי בשל התפיסה הסוציאלית שבבסיס הליכי השיקום, בית המשפט העליון אף הגדיר הגנה, על בית המגורים של החייב. ניתן לפשוט רגל ולבצע הסדר חובות ושיקום כלכלי וגם לשמור על הבית בבעלות החייב. כדאי להתייעץ עם עורך דין פשיטת רגל להבנה מעמיקה של הנושא.

שיקום אישי

ההליך של פשיטת רגל או חדלות פירעון, צריך להיעשות תוך ליווי מקצועי של עורך דין פשיטת רגל המנוסה בתחום. החייב מחויב לקיום של השלבים השונים, שמוגדרים על ידי בית המשפט לתהליך ההבראה, תוך ליווי ופיקוח של עורך דין פשיטת רגל לגבי, עמידת החייב בהתחייבויותיו בהתאם להסדר. חשוב להבין שההליך, אינו מסלול להתחמקות מתשלום חובות, אלא פתרון סוציאלי למצבי קיצון של אנשים נורמטיביים, שנקלעו בתום לב, לסחרור כלכלי של חובות.

עורך דין פשיטת רגל המתמחה בתחום

במידה ואתם לא מצליחים לצאת מהבור הכלכלי בו אתם נמצאים, ההלוואות שלכם תופחות והנושים כבר דופקים על הדלת, עם ההוצאה לפועל, יתכן ואתם עומדים בקריטריונים להליכי פשיטת רגל. על מנת להבין את מצבכם המשפטי חשוב להתייעץ עם עורך דין פשיטת רגל המתמחה בתחום. משרד עו"ד צפיר ורוזנבלום ממתמחה בדיני בנקאות, אכיפת חיובים, הליכי פשיטות רגל וכינוס נכסים ומהווה כתובת מקצועית אמינה, לכל בעל חוב הזקוק לשיקום.

עשה ואל תעשה

דברו איתנו

מאד נרצה לשמוע ממכם, רק מלאו את הטופס מתחת ואנו נחזור אליכם בהקדם!