עו"ד ליווי עסקים

על החשיבות של עו"ד ליווי עסקים

עו"ד ליווי עסקים מייעץ ומלווה מבחינה משפטית בעלי ומנהלי עסקים, בהתנהלותם העסקית. הליווי המשפטי הרגיל כולל גביית חובות, חתימה על חוזים והסכמים מסחריים, ניסוח הסכמי עבודה והתקשרות, שמירה על חוקי עבודה, ייעוץ מיסוי ועוד. עו"ד ליווי עסקים המלווה חברה באופן קבוע, יכול למנוע מראש קשיים משפטיים רבים ובעת הצורך להגן על העסק, בהליכים השונים מול הרשויות השונות, כולל ייצוג וניהול הליכים ותביעות בערכאות המשפטיות, בעת הצורך.

עבודה שוטפת מול אירועים מיוחדים

בהתקשרות עם עורך דין ליווי משפטי לעסק חשוב להגדיר מראש, מה נכלל במסגרת העבודה השוטפת של העורך דין עבור העסק ועבור אלו פעולות והליכים יתבצעו חיובים נפרדים. חשוב להגדיר מראש את אופן התמחור של הפעילויות השונות. במקרים רבים, עורך דין ליווי משפטי לעסק יטפל באופן קבוע, תמורת הריטיינר החודשי, בגבייה השוטפת, כולל הוצאת מכתבי התראה והליכי הוצאה לפועל. עו"ד לעסק במסגרת העבודה השוטפת, לרוב אף יטפל, באספקטים של דיני עבודה, עמידה על תנאים סוציאליים וזכויות העובדים, ייעוץ בנוגע להתאגדויות עובדים, ניסוח הסכמי עבודה וכדומה.

התנהלות תאגידית ודיני חברות

פעולות נוספות שבתחום עבודתו של עו"ד ליווי עסקים כולל את התחום של דני חברות וניהול תאגידי, בין היתר, בהתנהלות מול רשם החברות, רשות החדשנות וכדומה. בתחום זה נכלל גם רישום של החברה, ניסוח תקנון וחלוקת מניות, עריכת פרוטוקולים וכדומה. עו"ד לעסק יכול גם לייצג את החברה מול הרשויות השונות בנוגע לרישוי, ואופן הפעילות העסקית בעת הצורך. עו"ד ליווי עסקים משמש גם בליטיגציה וייצוג המנהלים או בעלי העסק, בערכאות השונות, במקרה של תביעות אישיות הקשורות בתפקידם או בפעולותיהם העסקיות של בית העסק או  מי מעובדיו.

עו"ד ליווי עסקים וותיק ומנוסה

אם אתם זקוקים לשירותי עו"ד ליווי עסקים לשם ליווי שוטף או לצורך עניין משפטי ספציפי, כדאי לכם להיעזר בשירותי המשרד של עורכות הדין צפיר ורוזנבלום, שבאתר שלהם אתם קוראים מאמר זה. משרד עורכי דין צפיר ורוזנבלום בקי ומנוסה, בליווי עסקים בגדלים שונים, לשם הליכי רכישה ומיזוג, ליווי וייעוץ בדיני עבודה וזכויות סוציאליות, ניסוח הסכמי סודיות וחוזים, כמו גם בטיפול שוטף בגבייה. הליווי המשפטי השוטף לעסקים, ניתן באפן אמין ומקצועי ויכול להבטיח לבעלי עסקים שהפעילות העסקית השוטפת, תתבצע בהתאם לחוק. ליוויי משפטי קבוע מומלץ עבור עסקים, המבקשים לפעול בהתאם לחוק ומבקשים להימנע מראש, מתסבוכות משפטיות הקשורות לפעילות העסקית.

עשה ואל תעשה

דברו איתנו

מאד נרצה לשמוע ממכם, רק מלאו את הטופס מתחת ואנו נחזור אליכם בהקדם!