עו"ד גביית חובות

על תפקידו ועבודתו של עו"ד גביית חובות

עו"ד גביית חובות עוסק בתהליך הגבייה של חובות עבור אנשים פרטיים , עסקים קטנים וחברות ענק. מכיוון שבמקרים רבים, הליך הגבייה באמצעות ההוצאה לפועל אינו מעשי או אפקטיבי, עו"ד גביית חובות יכול לסייע בהחזרת החוב, באמצעים משפטיים שונים. העורך דין יכול לסייע בגבייה של סוגים שונים של חובות, בין היתר על אי תשלום על עבודה שבוצעה, צ'ק שהבנק לא כיבד, תשלומים על שירותים שסופקו, על פי חוזה ועוד. במקרים רבים עצם הוצאת הדרישה לתשלום וההתראה של עורך דין, לדוגמא ממשרד עורכי דין צפיר ורוזנבלום, מספיקה לשם גביית החוב. כאשר הדבר אינו מספיק, ניתן להגיש תביעה לבית המשפט.

ריביות והוצאות גבייה

אי תשלום חוב במועד גורר ריבית פיגורים שממשיכה לגדול ולהצטבר לאורך האיחור בתשלום של החייב. בנוסף לכך החייב חשוף גם לתביעה של הוצאות גבייה עורך דין של החברה או האדם שחייבים לו. גם הוצאות אלו יכולות להיכלל בתביעת החוב, לפחות לגבי התקופה שבין היווצרות החוב ופתיחת הליך הגבייה בהוצאה לפועל. עורכי דין גבייה מחויבים להציג בעת התביעה, אסמכתאות וראיות, לגבי אופן היווצרות החוב. לכן יש חשיבות בכל התנהלות כלכלית, עם ספקים ולקוחות לתעד כל הזמנה ועסקה בהקפה, על מנת שבמידה והחוב לא ישולם, ניתן יהיה לגבות אותו באמצעות עו"ד גביית חובות וההוצאה לפועל.

פשרה

כאשר קיים ויכוח על שירות או דרישת תשלום, לא מומלץ למהר להליכי גבייה או תביעה באמצעות עו"ד גביית חובות מקצועי. במידה וניתן להתפשר מחוץ לבית המשפט מומלץ לעשות זאת, מכיוון שתוצאות ההליך אף פעם אינה מובטחת לתובע, גם כאשר הוא בטוח שהחייב עושה לו עוול. יתכן ובית המשפט יקבל את עמדת הצד האחר וההליך יסב רק נזקים כספיים נוספים לתובע. מומלץ לקבל ייעוץ של עורכי דין גבייה ממשרד צפיר ורוזנבלום המתמחים בתחום. במקרים רבים, הדבר יכול לחסוך מראש את ההליכים ובעזרת הצוות המשפטי, ניתן להגיע לפשרה הכוללת החזר של מרבית החוב בהסכמה.

עו"ד גביית חובות ותביעה מהירה

כאשר יש בידי התובע שטר חוב חתום בו מופיע גם סכום הפיצוי, שהוגדר מראש בעת מתן ההלוואה, עו"ד גביית חובות ימליץ לפתוח בהליך גביית חובות, באמצעות ההוצאה לפועל ותביעה של הסכום הקצוב. תביעות כספית של עד 75,000 ₪ ניתן להגיש במסלול  המכונה "סדר דין מהיר". אם אתם מתלבטים לגביי גביית חוב וזקוקים למידע נוסף, לגבי הוצאות גבייה עורך דין או כל נושא אחר הגעתם למקום הנכון. צרו קשר כאן באתר לייעוץ וליווי מקצועי.

עשה ואל תעשה

דברו איתנו

מאד נרצה לשמוע ממכם, רק מלאו את הטופס מתחת ואנו נחזור אליכם בהקדם!