עורך דין לענייני משפחה

כל מה שצריך לדעת לגבי עורך דין לענייני משפחה

עורך דין לענייני משפחה עוסק בייעוץ, ליווי וניסוח של הסכמי ממון, לפני נישואים ואחריהם, כמו גם עבור ידועים בציבור וזוגות חד מיניים. עוד במוקד עיסוקו, ליווי וייצוג בהליכי גירושים בהסכמה או בלעדיהם, ניהול משא ומתן לגבי אופן חלוקת הרכוש המשותף,  קביעת הסדרי המשמורת והראייה, וקביעת גובה דמי המזונות. עורכי דין העוסקים בדיני משפחה ובפרט בגירושין, צריכים להכיר לעומק את הדין הדתי והאזרחי ואת ההבדלים השונים מבחינת היחס בדין לגברים ולנשים, לאורך תהליך הגירושין.

גישור בדרכי שלום

במקרים רבים עורך דין משפחה הוא גם מגשר לדוגמא, עורכת הדין מריה רוזנבלום ממשרד עורכי דין צפיר ורוזנבלום ,שבאתר של המשרד, אתם קוראים מאמר זה. החשיבות של הגישור גבוהה במיוחד בהליכי גירושים, על מנת להימנע מסכסוך מכוער, המגיע לבית הדין הרבני או לבית המשפט לענייני משפחה. עורך דין לענייני משפחה המתמחה בגישור, שואף להביא להסדרת הפרידה בדרכי שלום, ככל שניתן. דבר זה יכול לחסוך, משאבים וזמן של כל הצדדים ולהקטין את הפגיעה בילדים והאחד בשני לאורך התהליך.

צוואות וירושות

בתחומי עיסוקו של עורך דין לענייני משפחה גם התחום של צוואות וירושות. רבים נעזרים בעורך הדין בעת ניסוח וכתיבת הצוואה ואף ממנים את העורך דין, שיהיה אמון על הוצאת הצוואה אל הפועל, לאחר פטירתם, בהתאם לרצונם. סכסוכי ירושה משפחתיים יכולים להגיע לבתי המשפט וגם בהליכים אלו, הצדדים נעזרים בשירותי עורך דין לענייני משפחה במאבקם המשפטי. מלבד צוואות וירושות, עורך דין משפחה מייצג ומלווה לקוחות ובני משפחתם, גם בענייני ייפוי כוח מתמשך ואפוטרופסות, הנוגעים לטיפול בעת זקנה, כמו גם, במצבים בריאותיים ונפשיים מורכבים.

עורך דין לענייני משפחה מקצועי ובעל ניסיון

בבחירת עורך דין לענייני משפחה חשוב לבחור באיש מקצוע המתמחה בתחום והינו בעל ניסיון רלוונטי בתחום הנדרש בעבורכם. הדבר הינו קריטי, על מנת שהייעוץ המשפטי שתקבלו יהיה בהתאם לצרכים המדויקים ושלכם ולטובת האינטרסים המשפטים הנכונים. משרד עו"ד צפיר ורוזנבלום מתמחה בדיני משפחה ומחויב ליושרה מקצועית מול כל לקוח. משרד עו"ד צפיר ורוזנבלום מאמין בשקיפות מלאה במהלך הייצוג המשפטי ובהצגת האפשרויות המשפטיות, העומדות בפני כל לקוח באופן מפורט, עד לגיבוש אסטרטגיה משפטית משותפת, בהתאם לרצון הלקוח.

עשה ואל תעשה

דברו איתנו

מאד נרצה לשמוע ממכם, רק מלאו את הטופס מתחת ואנו נחזור אליכם בהקדם!