עורך דין ייצוג הוצאה לפועל

כאשר אתם גובים חוב של צד ג כלפיכם או כאשר אתם החייבים מומלץ לקחת עורך דין לייצוג הוצאה לפועל.

גביית חוב יכולה להיות גבייה של שיקים שלא כובדו, שטר ערבות או חוזים ופסקי דין.

הגבייה הנפוצה ביותר הם גביית חובות של מזונות, גביה זו נעשת בהוצאה לפעול בכפוף להסכם גירושין .

 

מצידו השני של הליך גביית חובות נמצא החייב שגם הוא זקוק לעורך דין ייצוג הוצאה לפועל, כדי להגיש התנגדויות בתביעות על סכום קצוב, שטרות או שיקים.

ישנם הליכים רבים שיכולים להנקט על ידי הנושה דרך הוצאה לפועל כמו הגבלת חשבון הבנק, עיכוב יציאה מארץ, הגבלה על רישיון הנהיגה, עיקול נכנסים ומטלטלין, עיקול משכורת, הגבלה לחידוש דרכון ועוד.

 

לכן, על החייב להעזר בעורך דין על מנת להגיש טענות נגד כמו טענת פרעתי את החוב, בקשה לפרוס את החוב בצו תשלומים, לעמוד מול הרשם בחקירת יכולת כלכלית על מנת להקטין את התשלומים ולבטל ריביות, ניהול משא ומתן להסדר מול הנושים, איחוד תיקי תביעות ועוד.

 

תפקידו של עורך הדין הוצאה לפועל  הוא לטפל בכל נושא ההוצאה לפועל ותהליכי הגבייה עבורכם, לקבל את המידע והעדכונים ממערכות הוצאה לפועל והרשמים, ביצוע פעולות מהירות על מנת לייעל את הטיפול בתיק.

אז אם יש בידכם פסק דין שברצונכם לאכוף משרדינו יעשה זאת בעברכם בצורה יעילה.

 

לאחר פתיחת תיק בהוצאה לפועל ע"י עורך דין החייב יקבל אזהרה לפני שיהיה ניתן לבצע הליכים נגדו, אזהרה זו צריכה להתקבל על ידי החייב עד ביתו ומוגדרת כחייבת המסירה מלאה.

לאחר מכן יקבע על ידי הוצאה לפועל צו תשלומים במידה ובוקש על ידי החייב ובו תנתן הזדמנות לחייב לפרוע את חובו, במידה והחייב עומד בהסדר התשלומים החודשי לא ניתן לנקוט נגדו בהליכים אלא רק כאשר הוא לא עומד בצו זה.

 

לעיתים החייבים מרגישים שהתשלום שנקבע בצו לא ראלי בהתאם למצב הכנסותיהם והוצאות החיוניות, במצב כזה ניתן לבקש חקירת יכולת בה תבדק יכולתו הכלכלית של החייב למול החוב בהתאם לכל האסמכתאות והקבלות ככול שישנם.

 

במידה והחייב אכן עומד בכל הצו הוא יוכל גם לבקש הכרה כחייב משלם וזאת על מנת להוריד את גובה הריביות שהצטברו לו בהוצאה לפועל.

עשה ואל תעשה

דברו איתנו

מאד נרצה לשמוע ממכם, רק מלאו את הטופס מתחת ואנו נחזור אליכם בהקדם!