עורך דין עיקולים

מתי כדאי לפנות לשירותי עורך דין עיקולים

עורך דין עיקולים מייצג את החייבים שניצבים בפני גביית חוב אגרסיבית של עיקול רכושם. פעולות של עיקול לשם גביית חובות, חייבת להיעשות בהתאם לחוק ובעזרת הגוף שהוסמך לכך על ידי המדינה, לשכת ההוצאה לפועל. העיקול נועד למימוש של החוב, באמצעים חוקיים, לאחר קבלת אישור של בית המשפט לכך ובתנאים החוקיים.

סוגים שונים של עיקולים

גם לאחר פתיחת הליכי גבייה באמצעות ההוצאה לפועל, ניתן להיעזר בסיוע משפטי מידי עורך דין עיקולים אשר מומחה לתחום, ולבקש להגיע לפשרה מוסכמת ולהסרת העיקול. בסמכות ההוצאה לפועל להטיל עיקולים על נכסי מקרקעין ובכך למנוע מהחייב למכור את דירתו למשל. גם על מיטלטלין שבבית החייב וכלי רכב בבעלותו, ניתן להטיל עיקול, בין היתר על מזומנים שישנם בבית, תכשיטים ומוצרי אלקטרוניקה. כשמדובר על כסף המצוי בחשבונות הבנק של החייב, ניתן לעקל אותם, לשם הגבייה ואף למנוע את העברת הכספים לתוך החשבון של החייב, על ידי צדדים שלישיים, לדוגמא משכורת חודשית מאת המעסיק.

מוקדם ככל האפשר

חובות שהגיעו לכדי עיקולים, יכולים למנוע מהחייב, את היכולת הבסיסית להתקיים מבחינה כלכלית ולכן מומלץ לפנות, לשירותי עורך דין עיקולים מהר ככל שניתן. עורכת דין מקצועית המנוסה בתחום כגון, מריה רוזנבלום או אילנית צפיר יכולה לסייע לבטל את העיקולים ולהסדיר בהסכמה את אופן החזר החוב. בגלל פער הכוחות המובנה של החייבים מול גופי הגבייה, חשוב לקבל ייעוץ ותמיכה משפטית, מעורכי דין מקצועיים ומנוסים, הבקיאים בהליכים אלו ויכולים להגן על החייבים.

ייעוץ וליווי של עורך דין עיקולים המתמחה בתחום

במקרים רבים עורך דין עיקולים יכול לזהות הליכי גבייה לא חוקיים, שאינם עומדים בתנאים ובקריטריונים, שהחוק הגדיר למימוש של החובות. ניתן לטעון לחוסר תום לב מצד הלווה או להציג את גודל הפגיעה על החייב וחוסר ההלימה, שבין פעולות החייב ופעולות הגבייה. עורך הדין יכול בהינתן התנאים המשפטיים המתאימים, לבקש צו עיכוב הליכים או בקשת צו תשלומים, כמו גם לפעול להסדר מוסכם עם הנושה, באמצעות משא ומתו עם עורך דינו. אם אתם זקוקים לסיוע משפטי להסרת עיקולים או להסדרת חובות, טרם הטלת העיצומים השונים עליכם, צרו קשר כאן באתר או בטלפון, עם משרד עורכי דין צפיר ורוזנבלום המתמחים בתחום זה.

עשה ואל תעשה

דברו איתנו

מאד נרצה לשמוע ממכם, רק מלאו את הטופס מתחת ואנו נחזור אליכם בהקדם!